Alla inlägg under augusti 2009

Av Helene Carlsson - 30 augusti 2009 19:36

I dag har vi varit ute hela dagen, det va sååååå skönt.. Vi la 4 spår, två vanliga till Rex och Ambra, sedan två svåra till Izzy och Sam.. Jäklar va duktiga dom är... Izzy och Sam är helt otroliga, bara flyter fram i skogen, det är som de aldrig har gjort något annat.. Rex och Ambra är inte så långt efter heller, vilka hundar......Det som gör det mest roligt är att de verkligen brinner för detta, hundarna tycker att det är så himla kul...

Mer nästa helg....

Av Helene Carlsson - 15 augusti 2009 22:14

Hej!! Lilleman vakna kl 6,00 i dag :-(  vet inte riktigt va det va som hade flygit i honom men upp skulle han..

Sen har vi varit och spårat med alla 4 hundarna, det gick super bra och alla va jätte duktiga. (första gången för valparna)

Har även varit hos Caroline i dag som jag inte har träffat på ett tag, barna lekte och hade jätte kul.. Elliot va glad att få träffa lite kompisar i hans ålder, och då höll han sig sysselsatt så jag och Carro fick lite tid själva och prata skit..

Nää, nu är det soffan och filmen som väntar..

Bye bye


Av Helene Carlsson - 14 augusti 2009 09:01

Nu är det fredag, och jag jobbar par timmar till innan det är helg.. Hundarna är heltokiga här hemma nu, vilken energi dom har på morgonen i dag, de brukar va riktiga slöisar annars..

I dag kommer även mannen i huset hem, har varit borta hela veckan på läger, men nu är han allt efterlängtad :-)

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, men vi ska ta tag i spårningen igen tänkte vi, kanske lördag som vi sticker i väg och lägger något spår..

Ska i väg till vännen snart och ta en kopp kaffe och klippa klorna, sen är det väl mat som ska lagas. Dagis är stängt i dag så lilleman är hos mina päron, han va överlycklig..

Nää, nu ska jag väcka den store så han inte är uppe hela natten... Bye bye


Sätter in lite sommarbilder på kidsen...


Av Helene Carlsson - 10 augusti 2009 18:30

Nu har vi kommit tillbaka från semestern och nu har jag tänkt att börja blogga igen.. Vi har varit borta en hel del och det har inte riktigt funnits tid för bloggning..

Nu har jag anmält mina hundar till sofiero/Laröd, det ska bli kul.. Har legat på latsidan med allt som heter träning så nu är det dax att ta tag i detta igen..Vi har verkligen haft SEMESTER allihopa :-)

V 32 va vi i säfsen och bodde på en bondgård, där fanns det höns, får, kossor, hästar och katter.. Hundarna skötte sig utmärkt, de låg gott i gräset i solen och spanade in djuren..

Här kommer lite bilder från sommaren och även nya uppställnings kort..



Ovido - Quiz & Flashcards